Nabídka zaměstnání
Vedoucí útvaru Odvětvové informační středisko a Zeměměřická knihovna®
Požadované předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání (zeměměřictví, kartografie, geomatika nebo informatika)
- znalost světového jazyka na komunikativní úrovni
- 5 let odborné praxe v oblasti informatiky/knihovnictví nebo zpracování geografických dat nebo GIS
- zkušenost s řízením malých a středních kolektivů v posledních 5-ti letech
- zkušenost s řešením projektů VaV v posledních 5-ti letech
Doporučené předpoklady:
- znalost knihovnických a informačních činností a služeb
- vědecká hodnost (CSc. nebo DrSc.) nebo akademicko-vědecký titul (Ph.D.)
- odborná publikační činnost
- řidičské oprávnění sk. B
Požadované doklady:
- profesní životopis
- doklady o dosaženém vzdělán
- motivační dopis– Vaše představa o rozvoji výzkumného útvaru
- výpis z evidence Rejstříku trestů
Odměňování:
Podle Mzdového řádu VÚGTK, v.v.i.
Termíny:
Uchazeč doručí vlastnoručně podepsanou přihlášku se všemi přílohami
do sekretariátu VÚGTK, v.v.i. do 3. 3. 2023.
Předpokládaný nástup 1. 4. 2023 případně dle dohody.
- Ke zhodnocení výběrového řízení jmenuje ředitel nejméně pětičlennou výběrovou komisi (dále jen „komisi) a jejího předsedu, který její činnost řídí a organizuje.
- Výběrová komise může uchazeče pozvat k pohovoru.
- Výběrová komise rozhoduje o výsledku svého jednání, zejména o výběru uchazeče, hlasováním.
- Výběrová komise zpracuje výsledky výběrového řízení nejpozději do 17. 3. 2023 a stanoví pořadí uchazečů, které předloží řediteli k rozhodnutí
- Předložené doklady se neúspěšným uchazečům vracejí.
Podmínky výzvy
Vedoucí útvaru Geografické informační systémy a katastr nemovitostí
Požadované předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání (zeměměřictví, kartografie, geomatika nebo informatika)
- znalost světového jazyka na komunikativní úrovni
- 5 let odborné praxe v oblasti katastru nemovitostí nebo GIS
- zkušenost s řízením malých a středních kolektivů v posledních 5-ti letech
- zkušenost s řešením projektů VaV v posledních 5-ti letech
Doporučené předpoklady:
- úřední oprávnění pro ověřování výsledků zeměměřických činností(A),
- vědecká hodnost (CSc. nebo DrSc.) nebo akademicko-vědecký titul (Ph.D.)
- odborná publikační činnost
- řidičské oprávnění sk. B
Požadované doklady:
- profesní životopis
- doklady o dosaženém vzdělán
- motivační dopis– Vaše představa o rozvoji výzkumného útvaru
- výpis z evidence Rejstříku trestů
Odměňování:
Podle Mzdového řádu VÚGTK, v.v.i.
Termíny:
Uchazeč doručí vlastnoručně podepsanou přihlášku se všemi přílohami
do sekretariátu VÚGTK, v.v.i. do 3. 3. 2023.
Předpokládaný nástup 1. 4. 2023 případně dle dohody.
- Ke zhodnocení výběrového řízení jmenuje ředitel nejméně pětičlennou výběrovou komisi (dále jen „komisi) a jejího předsedu, který její činnost řídí a organizuje.
- Výběrová komise může uchazeče pozvat k pohovoru.
- Výběrová komise rozhoduje o výsledku svého jednání, zejména o výběru uchazeče, hlasováním.
- Výběrová komise zpracuje výsledky výběrového řízení nejpozději do 17. 3. 2023 a stanoví pořadí uchazečů, které předloží řediteli k rozhodnutí
- Předložené doklady se neúspěšným uchazečům vracejí.
Podmínky výzvy
Vedoucí útvaru Geodézie a geodynamika
Požadované předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání (zeměměřictví, kartografie, geomatika nebo informatika)
- vědecká hodnost (CSc. nebo DrSc.) nebo akademicko-vědecký titul (Ph.D.)
- znalost světového jazyka na komunikativní úrovni
- 5 let odborné praxe v oblasti geodézie nebo geodynamiky nebo gravimetrie nebo GNSS
- zkušenost s řízením malých a středních kolektivů v posledních 5-ti letech
- zkušenost s řešením projektů VaV v posledních 5-ti letech
Doporučené předpoklady:
- vědecko-pedagogická hodnost (docent nebo profesor)
- odborná publikační hodnost (SCOPUS, WoS)
- řidičské oprávnění sk. B
Požadované doklady:
- profesní životopis
- doklady o dosaženém vzdělán
- motivační dopis – Vaše představa o rozvoji výzkumného útvaru
- výpis z evidence Rejstříku trestů
Odměňování:
Podle Mzdového řádu VÚGTK, v.v.i.
Termíny:
Uchazeč doručí vlastnoručně podepsanou přihlášku se všemi přílohami
do sekretariátu VÚGTK, v.v.i. do 3. 3. 2023.
Předpokládaný nástup 1. 4. 2023 případně dle dohody.
- Ke zhodnocení výběrového řízení jmenuje ředitel nejméně pětičlennou výběrovou komisi (dále jen „komisi) a jejího předsedu, který její činnost řídí a organizuje.
- Výběrová komise může uchazeče pozvat k pohovoru.
- Výběrová komise rozhoduje o výsledku svého jednání, zejména o výběru uchazeče, hlasováním.
- Výběrová komise zpracuje výsledky výběrového řízení nejpozději do 17. 3. 2023 a stanoví pořadí uchazečů, které předloží řediteli k rozhodnutí
- Předložené doklady se neúspěšným uchazečům vracejí.
Podmínky výzvy
Vedoucí ekonomického oddělení
Požadujeme:
- VŠ vzdělání v příslušném oboru
- 5 let odborné praxe
Nabízíme:
- odměňování v souladu s ustanoveními části šesté zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce v závislosti na délce dosažené praxe a vzdělání
- příspěvek na penzijní připojištění nebo na rekreační a zdravotnické účely
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování, zajištěné v budově VÚGTK, v.v.i.
- dobrá dostupnost z Prahy – 10 min. autobusem z metra Kobylisy
- vlídné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Termín nástupu
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Místo nástupu:
Výzkumný ústav geodetický, topografický a kartografický, v.v.i.,
Ústecká 98, 250 66 Zdiby
Kontakt:
Nabídku se strukturovaným životopisem zasílejte v elektronické podobě na e-mailovou adresu: vaclava.skulinkova@vugtk.cz, tel.: 226 802 302, popř. v písemné formě na adresu ústavu. Následně bude uchazeč vyzván k osobnímu pohovoru.
Zaměstnanec pro řízení veřejných zakázek na rozvoj softwarů určených pro obnovu katastrálního operátu
Náplň práce:
- podíl na vývoji software pro obnovu katastrálního operátu, revize a tvorbu neměřických záznamů
- technická podpora uživatelů systému (Helpdesk)
- testování upravených modulů systémů
- příprava testovacích scénářů pro pracovníky resortu
- údržba dokumentace systému
Požadavky:
- středoškolské či vysokoškolské vzdělání v oboru geodézie či katastr nemovitostí nebo orientace v oblasti katastru nemovitostí
- znalost Microsoft Office, Windows a Bentley MicroStation,
- pracovitost, samostatnost a komunikativnost,
- základní znalost GIS a databází výhodou, ale není podmínkou
Nabízíme:
- odměňování v souladu s ustanoveními části šesté zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce v závislosti na délce dosažené praxe a vzdělání
- možnost práce i na částečný úvazek nebo DPP
- podmínky pro zvyšování odborného vzdělání - vysokoškolské studium, doktorské studium,
- účast na projektech aplikovaného výzkumu v oblasti geoprostorových dat,
- pružná pracovní doba, možnost sjednání homeoffice,
- příspěvek na penzijní připojištění nebo na rekreační a zdravotnické účely,
- 5 týdnů dovolené a příspěvek na stravování, zajištěné v budově VÚGTK, v.v.i.
- dobrá dostupnost z Prahy – 10 min. autobusem z metra Kobylisy
- vlídné pracovního prostředí a přátelský kolektiv.
Termín nástupu:
ihned
Místo nástupu:
Výzkumný ústav geodetický, topografický a kartografický, v.v.i.,
Ústecká 98, 250 66 Zdiby
Kontakt:
Nabídku se strukturovaným životopisem zasílejte v elektronické podobě na adresu: radek.makovec@vugtk.cz nebo vaclava.skulinkova@vugtk.cz, tel.: 226 802 302, popř. v písemné formě na výše uvedenou adresu.