Hranice užívání tvoří ulici, která má nepravidelný tvar s četnými nerovnostmi, výstupky/výčnělky a zúženími. Odstranění těchto nepravidelností bude dosaženo paralelizací ulice, tj.. úpravou geometrií liniových prvků hranic užívání tak, aby byly souběžné s částí pomocného liniového prvku průjezd. Ošetřit je nutné i všechny navazující prvky.
Pozn: Omylem nebyl zakreslen průběh řídícího liniového prvku železnice. Liniové prvky Terénní stupeň k němu přiléhají a jsou segmentovány podle incidence (křížení) s jinými liniovými prvky, přičemž je aplikována výjimka z minimální požadované délky zobrazovaného terénního stupně (100 m). Je kartograficky vyjádřen i segment této linie kratší než stanovený délkový práh. Doporučuji tuto Situaci doplnit o zákres železnice a popsat tímto způsobem. Tuto Situaci bez zákresu železnice doporučuji však využít pro řešení nerovnoběžnosti liniového prvku ulice, která se v obrázku rovněž nachází.
Hranice užívání tvoří "uličku" kolem cesty, která je v měřítku mapy pod stanoveným minimálním rozestupem, v mapě je pak tato ulička odstraněna a hranice užívání tvoří pouze polní cesta.
Možné řešení by bylo i paralelizovat hranice užívání s cestou, ale v mapě by to mohlo vypadat jako silnice vyšší třídy. V datovém modelu je nutné vyřešit všechny topologické vazby v souvislosti s vypuštěním areálového prvku.